اساس ساخت سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات صنعتی در کل دارای سه بخش میباشند :
خصوصیات محصول: هر مشتری باید بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.
مشخصات محصول: بیشتر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات ترکیبی از نوشته، تصویر و شرحی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ میباشد. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر توصیف کننده ساختار محصول، معمولا دلیل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به الگوی قدیمی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارتهای خوبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا مایلید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با اصل محصول میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر